čtvrtek 22. srpna 2013

sunshine


keep calm and just smile :-)

Zdravíčko :-) Nový blog, nová éra. Doufám, že mé články budete aspoň z menší části číst. Jsem blogerka, která už měla velmi hodně blogů, jenže jsem ten typ člověka, který u jednoho blogu, většinou vydrží velmi krátce a pak delší dobu ho psát nebaví, zapomene heslo na minulý blog a tak si začne zakládat nový a nový, a takhle stále dokola. Ne, opravdu to není dobrá vlastnost, ale doufám, že když už jsem omezila tu perfektní doménu blog.cz, tak se alespoň usadím na ehm blogger.com :-) Dobře, dobře. Mohla bych se vám představit :-) Ale jen krátce, nechci nijak pohoršovat mojí maličkost, ale opravdu mám divný úsměv :D Okay, nikoho to nezajímá. Říkejte mi Anyy :-) V dalším článku, se možná zmínim o mé maličkost lehce víc :-) Nyní, končím svůj první příspěvek na tomhle blogu. Pište komentáře, ráda si přečtu vás názor :-)

Ádijé Anny :-)

4 komentáře: